You laugh untill you cry

Gårdagen blev en riktigt mysig dag , vi var vid skytteholm min grupp började på byggstationen , vi gjorde en pyramid som vi sedan satte ihop med alla andra grupper . vid station nummer två lekte vi en lek som hette guldskon , jag fattade ingenting , sen skulle vi bygga en kreativt bygg med så några fötter i marken , vi lyckades att inte ha några fötter i marken alls , baserna låg ner och jag stog på deras händer ,lite svårt och förklara men vann gjorde vi :) sen ut till lära känna varandra stationen , där ksulle man presentera en anan och sen , "stå-på-bänken-och-byta-plats-till-längdordningleken" . Sen bar det av till Vatten stationen , där skulle man hålla en MUg i munnen och sen skulle man hällaöver till kompisen bredvd utor som jag har fick jag nicole bredvid mig , hon hällde ner hela mig , jag blev lite frustrerad så jag tog när det vcar slut alla vattenhinkar och hällde över henne :9 förlåt alal andra det kom på , det var inte menengen . Sen var det picknick mysigt , sen byggde vi massa ( bilder finna på nicoles blogg ,http://nnicolees.blogg.se/) sen byggde vi massa onebase byggen det va kull jag fick var fram :) Juste vi byggde också med Barrys lillasyster Aisling , hon är så söt precis som MIn lilla Barry. det var så kul att bygga som bas med henne för hon väger ingenting :) jag , Naomi , Alicia och Isabell gick sist typ klockan 18.00 XD PÅ kvällen kollade jag ESC jag tyckte att det var riktigt många bra låtar med iår , synd bar att Perelli inte kom så bra till , själv tyckte jag att  Ukraina Grekland Danmark och Tysklad ( dock inte artistern autan låten) var bäst . Idag har jag gjort absolut ingenting har varit ensam hela dan , trots att det är morsdag , Mamma fick en fin liten väska/plånbok från Fiorelli.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0