Träning

Idag var det träninga fast ingen vanlig träning utan det kom folk från demons och daisies och sökte in , det gick jättebra forutom att jag gjorde illa knätt ,det gör pyttelite ont , Hoppas det går över till imorron , då är det try out till diamonds :)
Var det bara jag som hade problem med mitt Telia Abbonemang igår ? fick höra av några andra att de också hade krångel , på min stog det " ingen nätåtkomst " så det gick inte att andvända den . Var det någon som hade samma problem ?

det finns en person som jag bara vill krama just nu Och det är Berry http://cheerbarry.blogg.se/  Jag tror hon behöver de nu :) Barry I älskar You , punkt slut : )

Kommentarer
Postat av: sandra

alla som har telia hade problem häromdagen inte för att jag ghar telia men min tränare har det och hon sa det till mig det var allså inget fel på din mobil utan något med telia :P

2008-05-18 @ 17:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0