Spring Cross

IMorse gick jag upp vid sju klädde på mig , åt frukost och åkte till RIssen där väntade My och hennes mamma, vi skulle till universitet , för vi skulle vara med på Spring Cross( ett lopp )  och vara funktionärer  , vi blev indelade i grupper , och i min grupp kom Jag Julia, Ellen , Emelie , Jennifer, Sandra och Frida , vi fick order om att vi skulle åka till Hagga parken ( !!!!) ajja som de sa åkte vi dit , vi sveaplan skulle vi byta till en annan buss men vi råkade ta fel buss så vi fick gå av och gå till andra sidan gatan och ta den bussen . Men men framme vi koppartälten satte vi oss och vänta då vi var en timma tidiga , sen vid 11 fick vi ner dit vi skulle vara och stå och dela ut vatten och banan. det gick bra vra bara lite stressigt , emn lite brun har jag nog blivit . vid 13 slutade vi , då kom pappa och hämtade mig , vi åkte till skivmässan i solnahallen. det var ganska kul , eller kul och kul , de hade billiga skivor och dvder . jag köpte celine dions ny a skiva och the ring 2 , såg ettan igåt , haah jag vet at jag är efter , men jag såg den hemma hos sandra igår ,hon hade tjejmiddag , det var mysigt :) kom ihåg att gratta henne den 18 maj !!! ( www.s4ndr4s.blogg.se) nät jag och pappa kom hem ringde jag sandra och hon kom över och vi kollade på filmen jag hade köpt , jag somnade mitt i filmen så i slutet fattade jag ingenting . men jag får väl kolla på den igen . sen gick vi på picknink hela familken K och A . 
xoxo
   

Kommentarer
Postat av: cornelia

hon säger att ja ske ge den för ja slutade före internationella

2008-05-11 @ 13:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0