Idag hatar jag posten

Idag är jag lite sådär småtjurig , när jag kom hem efter skolan låg det där ett brev som var addreserat till Mig , jag öppnar och i där ligger en Åtgärdnignslapp för min Spanska när jag läst lappen förstår jag om man läser mella raderna att jag har Ig i spanska ..Lite surt , jag tycker doch att min spanska lärare borde ha sagt till mig lite tidigare att jag hade , det anledningen var bladna annat att ag hade Ig på mitt senaste spanska prov som jag skrevi februari ( !) så hon har ju haft lite tid på sig att kläma ur sig mitIG men så det blir till att rå plugga til provet om två veckor . imorron är det engelska prov känner mig rätt säker på grejerna , hoppas det går bra :) i Tisdags var det try out till Diamonds och igår var det vanlig träning. IMorron ska jag nog dra ber till Gina TRicot mamma hummade nåt om nån annons om rea aja får se om det stämmer . Men nu ska jag gå och pluuga till provet
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0