Fotbollsturnering

Idag var det den årliga fotbollsturneringen, den gick väl sådär , men vi kämoa på bra :) efter vi hade kört våra matcher stannade Jag Emma Oskar Morgan Sebbe och MAtias och spelade lite fotboll och kollade på den sista mastchen . sen mötte jag Becca Ellen och Sandra i solna centrum vi gick lite där jag köpte ett par pilotbrillor och hår band . sen åkte vi in till Stan jag köpte en present till mamma och sen gick vi och Åt Ben and jerry glass ,jag tog Coocki Douhg och Bohemian Rasberry :) Stackars eller tappade sinj galss i backen och fick köpa en ny :/ men sen åkte vi hem och nu ska jag iväg och spela piano , ska sluta på det tror jag , det är inte lika kul längre ska nog ta Sånglektioner istället , vad tycker ni ?
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0