Påsklovet såhär långt

Som ni ser har jag tänkt börja skriva rubriker ( its för , måndag tisdag osv)...
Början av påsklovet spenderades nere i härliga valdermarsvik , dagen innan hemfärd böjade det så klart att snöa så då bestämmde vi oss för att stanna en dag till , då jag bara älskar snö och varje gång vi åker från landet på vintern kommer det massor med snö. Jag var rädd att jag inte skulle få nåt påskägg i år , men vi följde ju själklart tradititonen och letade påskägg i trädgården , mums . kom hem igår , då ringde anna och ville gå på bio , men det blev inte så . så istället åkte vi in idag , vi kom in till stan vid typ elva . då gick vi och kollade på hm, när vi hade varit där i typ 1 timme såg annahita att de hade rea på solglasögon , och det va inte lite rea utan de kostade endast 5 kronor styck !!!så det blev två par plus ett vitt bälte . sen gick vi till gina tricot och kollade lite ... gud vad mycket rea det var där . men jag hittade inget , så vi gick och köpte bio biljetter på löpet fick man typ hundra fishermans friend. men menm sen gick vi för att äta . först gick vi till taco bar ... fullt sen macdonalds... fullt, då gick vi till pizza hut...tomt men vi ångra oss så vi gick till ett annat mcdonalds och där fick vi plats åt lite och sen ringde hanna från småland vi berättade om solglasögonen , vem ville och så ha ? Hanna och Tilla , så vi gick och köpte tilld e med , så nu har alla likadana solglasögon vi är så heta :D sen gick vi och köpte godis på caramella ( I LOVE !!!)och sedan gick  jag och anna till bion , vi såg meet the spartans , den va så där lagom kul , men med ett gott sällskap är ju bio alltid kul :D , efter det gick vi runt i affärer, anna ringde sin pappa och sa att han skulle komma och handla åt henne . i väntat på honom gick vi i massa affärer, sen gick vi in på åhöens annahita stannar vid varenda j'vla väska , men men jag älskar dig ändå . när vi va vid håradlningen , tappade jag en hårprej i golvet , anna försvinner bort  medans jag tar upp hårsprejen och ställer tillbaka den . jag går till andra sidn hyllan , vem ligger  där på golvet som en gravid groda om inte annhita . jag frågar vad hon håller på med och säger att hon väntar på att hårsprejn ska rulla till henne på andra sidan , när jag säger att jag redan ställt upp hårsprejen reser hon på sig och lyckas krocka i n i en personal :D GUd vad jag älskar oss § sen kom annas pappa och vi gick till ginatricot , anna ( pappa) köpte ett par plagg som var riktigt heta själv köpte jag en bikiniunderdel för 15 . juste det där bältet jag köpte på hm , när jag kom hem och visade mamma såg hon att larmet fortfarande sitter kvar så det blir till att åka till solna imorgon och larma va den.
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0