Onsdag

nu har jag inte bloggat så länge och nu blir det ett kort inlägg ska snart till skolan . sportlovet var underbart ! VI kom till Åre på söndag eftermiddag då tog vi det bara lungt och gick och köpte liftkort , hyrde skidor till de som behövde, iår körde jag på både hyrda pjäxor och skidor , tycker det är lite onödigt att köpa nya när jag ändå inte kunner komma att ha de nästa år ( I'm growing , det låter ofattbart men anna tycker att jag har växt jätte mycket :D) .  Fösrta dan (månd)var det typ storm 40 meter per sekund på toppen . så då gick det inte att åka så många liftar . resten av veckan orkar jag inte skriva om , den var helt perfekt ! på söndagen när vi kom hem var det bara att slänga sig framför teven och kolla på ...EN ANNAN DEL AV KÖPING !!! det är nog mitt favorit program just nu XD TObbe är så skön med sina mindre snälla kommentarer ...
shit nu ringde sandra och undra om vi skulle gå till skolan ... PANIK jag har fortfarande pyjamas , vad ska jag göra ? , skriver mer i kväll efeter träningen
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0