Lördag

oj nu har jag inte bloggat på jag vet inte hur länge men i alla fall , Dm gick skitbra vi kom trea och jag är så stoolt över mina djävular  , vi satte allt klockrent det vet ni ! veckan har varit sådär jag har varit sjuk och haft feber men i torsdags gick jag til skolan och träffade min aunderbara hanna anna och tilla<3 igår på idrotts lektionen kallade våran lärare hanna och anna för svin :o men men på eftermiddagen gick vi till granbacka för att fredde och wille ksule fråga om prao där , alla kollade snett på mig bara för att jag är en stenbackare typ men sen gick vi till anna och jag fick ett par skor av henne , de skönaste jag någonsin haft ! vi fick smaka världens godaste pannacotta ( stavning?) med smak av typ passionsfrukt , den var såååååå gooood . sen vi till lami efter det gick till hanna och tilla sen hem och åt sen tillbaka till hanna och tilla vi gick ut med tora och möta andreas fredde och ville sen gick vi och de hyrde en film hanna och tilla velle se på den med de , men inte jag och anna så vi gick och satte oss utan för  hanna och tillas hus . sen kom de och vi satt där änun  längre och sen gick vi till becca oc h sen gick vi till video affären ich hyrde instängd fy den var hems speciellt för mig som lider av klaustrofobi ( stavn?)aja idag var det tränin den gick bra :D nu väntar jag på att sandra och ska komma så ska vi se på melodifestivalen
/M

Kommentarer
Postat av: Mischa

Jag vill också se instängd! min kompisar har sett den och säger att den typ är fett läskig!
KOLLA IN MIN BLOGG www.MIISCHA.blogg.se

2008-03-21 @ 08:52:31
URL: http://MIISCHA.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag vill också se instängd! min kompisar har sett den och säger att den typ är fett läskig!
KOLLA IN MIN BLOGG www.MIISCHAS.blogg.se

2008-03-21 @ 08:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0