Sthlm maraton + mini maraton

Igår  var jag och nästan resten avv dynamites och var funktionärer på stockholm maraton . vi delade ut dextrosol. Det gick bra var lite varmt bara jaag tror att jag fick lite solsting ett tag , men det gick övre när jag kom hem . nu kommer en liten rolig dialog mellan mig och en löpare .
löparen :Nachos?Nachos?
Jag : Öhhh...Naej...Dextrosol...
sen sprang han iväg som en virrig höna .
Det var jättemånga som var utklädda , några exempel, Bi, Humla, HulaHula, Jokern,Indian och massa fler.
Men pris för snyggast klädsel fär ju ändå stringkalsippmanen , han sprang runt i sina fina calvinklein(om jag minns rätt)stringisar. Sen fick jag och karlsson gå lite tidigare efetersom vi skulle jobba idag också , och det gjorde jag . MEn idag var det MINImaraton som gällde jag var i samma grupp som My och Barry + 2 blivade devils och två daisies :) vi hade grymmt kul , vi packade påsar , delade ut påsarna , sprutade vatten på de duktiga barnen som kom in i mål ( j det var en arbetsuppgift!) samt delade ut medaljer . Barrys lillasyster och alla andra I dreams sprang och de var så duktiga , jag tror barrys brorsa sprang också ... jaa det gjorde han han var också jätteduktig !ich sen ska jag hälsa till barrys mamam ock så att hon ska krya på sitt finger :)
självklart fick vi sedan ta massa gratis grejjer jag fick med mig en hel del :) men n uska jag gå och plugga lite musik :)
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0