3 dagar kvar ...

På torsdag är det skolavslutning, gud vad skönt , det här har inte varit ett så bra år för mig , jag har inte tagit skolan , seriöst och måste verkligen skärpa mig till 9:an . JAg fick ju ettt litet Wake Up Call såhär i slutet av terminen , nämligen Ig i spanska det var nog där jag vaknadet ill lite , skrev det senaste provet och fick 3 poäng från Vg inte illa , så i nian blir det nya tag .Men lite tråkigt att det ska lbi så dåligt väder på torsdag då jag köpt en vit blommig klännig som lär bli helt genoskinlig om det regnar :/ Ha ett skönt sommarlov , Jag kommer självklart uppdatera i sommar , dock inte så ofta vilket kanske är förståeligt :) men ni får ha det bäst iallafalla !!!
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0