Tisdag

isdagar är ganska lugna för min del har inte så många " pluggämnen" faktiskt bara ett , No men vi hade genomgång hela så det var inte så farligt . På Musiken ska vi göra en uppsats om ett instrument, jag valde Luta det är som ne gitarr , tror jag , Bellman hade en sån och spelade på hela tiden . så om nån vet någontig eller har en länk om just Luta så får den gärna lämna en kommentar . men nu ska jag  snart  iväg på en konfirmtaionsträff , Det är altid lika trevligt att träffa folk . Sen ikväll kolackaan 21:00 börjar det ett nytt program på femman som heter " I Huvudet  På Gynning " , Serien handlar om Carolina Gynning , I det första avsnitten ska hon ta hand om 8 barn Sammtidigt ! Undrar hur det ska gå , det ska bli kul att se då jag tycker att hon är liksom sådär lagom korkad så att det blir kul liksom .
 
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0