Måndag(namsdag)

Dagen har gått bra efter skolan gick jag till läxläsningen ( eftersom jag skulle stanna til 4 och hämta min kusin ) där var jag helt ensam så jag och Jocke ( läraren) körde TP haah jag vann :D sen hämtade jag och åkte med min kusin satt där till hans gympa var slut sen åkte jag hem planen var att jag skulle hem till Johanna och Matilda Tillsammans med Annahita med det blev inte så så jag gick hem och när jag kommer hem ligger det ett  fint avi från posten i köket jag ringde min lillebror och vi gick och hämtade det i centrum , i var det en grej till varje barn i familjen , en halsduk till mig , tröja till Fredric och kallsiper till Eric . Paketet var från Farmor och Farfar, Tack . anledning var Att jag och Min Bror Eric har namsdag idag ( felicia och felix ). så grattis till mig !
/ M
 Scream- Timbaland feat nicole scherzinger and keri hilsonAsså den här låten är ju ett skämt allvarligt Timbaland är skit han kan inte Göra Musik När ska folk fatta det ? Säg en bra låt som han har gjort ( förutom apoligize för den är han bra med och säger ey i var femte sekund! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0