Måndag

Dagen började med håltimma på engelskan och sen kan man säga att vi fick håltimma på son oxå eftersom några ( nämner igna namn) hade satt en dragsmällare på lilla gruppens dörr och knackat på dörren. läraren blev bajsarg och pratade med klassen hela lektionen , började nästan gråta för att hon började att gråta för att hon inte orkar för att alla har typ hållt på och trackat de hela hösten . men det löste sig och vi är inte misstänkta ... 
På Matten hade vi en ny lärare Jonas hette han Han verkar vara helt okej , bättre än den förra iaf . Sista lektionen var gympa och när vi kom till omkläddnigsrummet  lutade elementet jättemycket så jag trodde att de skulle ramla ner så jag lyfte av det till jag kom på att det sitter fast i rör fyllda med varmt vatten så det började droppa massa vatten på golvet , vi försökte stoppa det med tuggummi men det gick väl sådär. sen när vi kom tillbaka var typ halva golvet täckt av ljummet vatten . Sen gick Jag Sandra och annhita hem till Hanna och Tilda . Vi gick ut med tora ( se bild) , först gick vi till zoo affären och köpte godis till henne , sen gick vi till pampas och köpte godis till oss i form av munkar . sen gick vi hem till Hanna och tilda igen vi kollade på film och sen skulle vi smnka oss överdrivet, det blev inte av för jag och matilda började kleta mssvis med Läpblasam på Johanna sen tyckte vi att det var så kul sp vi gjorde det på os själva istället :D


TORA VÄRLDENS SÖTATSE HUND !

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0