Måndag 2

Helgen spenderades med Anna , Johanna och Matilda. måste bara berätta om söndags vi hade varit hemma hos annahita och bestämmde oss för att gå och köpa mat , det blev sallad för mig oach anna och pizza for the twins, vi fick varsit bröd som vi dopade i dressingen vi tyckte att den var så god så att vi skulle gå och köpa en till , anna la sitt bröd på johannas säng , swen gick hon och tilla till pizzerian . Vem kommer inte in då och försöker äta upp annas bröd joo tora ( världens sötaste hund)men hon hann bara slcika lite på det , när anna och tilla kom tillbaka glömde vi säga något till henne  så hon började att äta på brödet och efter ett tag sa jag till anna
-du vet att tora har slcikat på ditt bröd?
-Åhhhhh! utbrister då annahita
sen kommer tora in igen och vill fortfarande ha annas bröd anna sitter och tora släpper inte brödet med blicken , det såg hur kul ut som helst. Vet ni föresten att ordet Cocktail betyder tuppstjärt?!? det är sant ! det tycker jag mtilda johanna och anna är jättekul vi låg typ på golvet och garavde i en kvart . nu ska jag kolla om det är något bra på tvn .
/M

Kommentarer
Postat av: Nicole, din svaga bas :)

Svar: haha mm, den är god men lite för söt.. jag föredrar piece of cake :D

KRAM topp, :)

2008-01-28 @ 21:33:42
URL: http://cheernicole.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0