Fredag

På lunchen gick jag , hanny, tilly och anny till solna men vi åkte itllbaka direkt då vi märkte att klockan var hel och vi började 10 över. Vi hade skridskor på gympan men hanny tlilly och anny gick promenad hem till de och hämtade towrah @pa , världens sötaste hund . efter skolan följde jag och anna med hanny och tilly till frisören hanny klippte uooklipt och tilly klippte lugg , de blev jättefina , sen gick vi till l'ami, sen skulle jag spel piano så jag tvingade de att följa med mig jag var rädd att jag skulle blåsa bort ,det blåste jättemycket. efter det gick vi hem till de och kollade på titanic , den är så sorglig jag började gråta :'(Sen kom pappa och plockade upp mig på väg hem från jobbet , jag och annhita hade köpt pizza och när annahita skulle kliva ur bilden vände hon pizzan på högkant , hur dum får man va ? <3
/ M

Kommentarer
Postat av: Anna

Man får vara hur dum man vill. Men om man är dummare än mig så måste man springa för livet XD :)

2008-02-01 @ 17:53:10
URL: http://menfaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0