Tisdag

dagen gick bra , på al tiden fick alla gå på promenad förutom jag aanna ullis och hanna vi fick städa klassrummet . efter skolan gick jag anna och hanna ner till stallet , vi spelade kort och sen gick hanna hem , då gick jag och annhita till hennes skåp och hon bytte om sen började hennes ridlektion jag satt där och kollade  och jag frös så jag vet inte vad , jag hade två jackor och en filt och skackade som en kåt hankanin!när anna slutade gick vi och kollade på lite hästar , de är så söta jag tror att innerst inne så är jah nog en hästtjej ialla fall . jag menar det går ju i blodet . sen gick vi till skolan vid 19.00 tiden vi skulle ha öppet hus och de som var med där får sluta tidigare nån annan tisdag . där jobbade vi med so och våran tidning . sen gick jag hem ... juste anna(menfaan.blogg.se) och jag har givigt varandra ett löfte , inget godis och mer motion ! så på fredag eftermiddag hör och häpna ska vi ge oss ut och springa , ja vi får väl se hur det går , lättare sagt än gjort men men ...
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0