Lördag

Igår åkte hela laget till Lagnö gud va kul det var. och lyckades ju faktiskt skrämma några med min amyter om spöken på vinden där vi sov . på kvällen när vi kom dit åt vi pizza packade upp och hade småstjärnorna, klockan tio gick vi in till hallen , vem slängde sig i skummgummigropen ? MALIN! där var vi ett tag sen givk vi och la oss , det var super läskigt för att det lät som att nån gick på taket, men mitt i natten gick bob och louice och kollade vad det var och det var balkongräcket så hade gått sönder, då somnade , hade inte kunnat sova pga det där ljudet . 
Nästa morgon väckning 07:45 , men jag gcik upp kvart över tror jag . vi åt frukost och sen tränade vi hela dagen :) blödde lite ( eller rätt kraftigt ) näsblod men det är smållarman får ta  det är bara upp och hoppa igen . fyra blev det hemfärd , kom hem sov i nån timma bada i nån timma åt mat och sen melodifetsivalen , gud vilken dålig deltävling det var ju ingen bra låt med ... men men . nu ska jag packkaa imorgon åker jag till Åre , så uppdatering kommer om en vecka ha det bar puss 
/M 

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Svar: Hahaha, ja verkligen

2008-03-02 @ 21:37:12
URL: http://corney.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0