Lördag

Har int eskrivit på så länge men jag orkar bara skriva från i fredags och framåt . efter skolan i fredags gick vi till johanna och tilla , vi kolla de på scrubs och sen gick jag och spelade piano , efter det ringde jag de och då hade det gått till l'ami(cafe) vi satt där i typ 1 h och 40 minutersen gick vi tillbaka till hanna och tilla och tråkade sen va sandra tvungen att gå hem , men vi andra gick och hyrde saw 4 , haha johanna och tilla satt och åt lasange när vi börja kolla , men de gjorde de inte efter några sekunder in på filmen ... filmen var helt okej inte så läskig untan mer blodig. ialla fall sen kom pappa och hämtade mig på vägen hem från jobbet han hade köpt sushi :) idag hade vi Dmgenrep med cheerleadingen det var suuuperkul och det gick bra tror jag ...:) nu har vi gäster , annika , peter och artjom( moster , mosters man , kusin )  , vi har ätit tacos och snart ska vi kolla på melodifestivalen. Jag hoppas att Ola Har en bra låt , för han har en så bra sångröst . men favoriten från förra lördagen blev delad  och här kommer de två vinnarna i min melodifestivalentävling ( det behöver inte vara sångbidrag) 
 
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0