Fredag

Dagen har varit underbar . Första timmen var det hål i vilket lollo sa igår att det skulle bli rför att skulle av ledig och det fanns ingen vikarie som orkade vara på skolan 8.10, på son hade vi prov det gick sådär men g delen klarade jag i allafall . håltimme på NOn oxp :) jag anna tilla och fredde åkte till solna och tillbaka till huvudsta igen på idrotten hade vi skridskor jag va me då jag bara varit med på en tidigare skridskolektion . sen gick vi hem till tilla och hanna och kollade på titanic *snyft* sen gick jag och sandra hem sen gick vi tillbacka tillde vi gicj ut med tora sen gick vi och hyrde en film 'På andra sidan ' tror jag . den var helt okej det var en thriller. den var inte så läskig utan man ville mest veta vem som var 'spöket' på vinden . nu är jag hemma och ska förmodligen att kolla på en till film eller gå och lägga mig , långträning imorgon , ska bli kul , men jobbigt .

Juste Emma vad har hänt med dig ? har jag gjort någonting mot dig , det verkar som att du hatar mig .
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0