Vi ska till Sveriges framstjärt

det här är riktig Malin humor !!!
http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.394472&renderingdepartment=2.757

Efter skolan gick jag hem till min moster och hjälpte de att placka upp alla greher från alla lfyttkartonger , det gick bra , sen ringde maatilda om jag villle fälja med och äta pizza , man tackar ju inte nej . så jag gick och mötte dem , sen gciak vi till pizzerian , bredvid pizzerian ligger det sushibar så jag gick dit och köpte sushi istället , sen gick vi ock köpte pizza sen gick vi till skytteholm och åte , den middagen urartade i matkrig mellan mig och andreas , och vilka kom då ? Jo de hungriga fiskmåsarna, så vi gick till lekparken och lekte , vi va där i några timmar sen gick vi till MAX för steph behövde kissa , sen ringde min moster och undrade om jag ville åka med henne hem och jaa vaför inte då slipper jag ju gå i mörkret . nu ska jag nog lkolla på en film , imorgon är det Sm genrep , ätr så peppad :D
xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker du att en asiat som spelar piano är rolig?

2008-04-27 @ 19:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0