Vår

åhh gud vilket härligt väder det var idag . när jag vaknade gick jag över till sandra och fikade på ehnnes balkong . jag gick hem efter det och pappa sa att hanna hade ringt så jag ringde henne och hon sa att de skulle till pampas och indrade om jag ville me och de ville ju jag såklart så jag ringde sandra och vi gick till pampas där va anna hanna tilla andreas och wille vi spelade lite basket sen gick vi och köpte glass , när vi kom tillbaka hade några japaner tagit basket planen så vi givk till en anna , vi spelade lite men sen så pratde vi mest . jaa det var min dag det . jag ska snart ladda upp alla bilder från kameran till datorn och då blir det ett bildinlägg :D
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0