Stor dag imorron

som rubriken lyder är det en stor dag imorron . konfirmation står på schemat. men nu ska jag gå och fixa det sista , skriver nog mer imorron . eller nee, jag skriver löite om idag . Jag mötte malin och emma i centrum och vi åkte till v skogen för att ta bussen till solna kyrka , när vi sitter på bussen ringer linnea och säger typ : " asså bara så att ni vet så kommer det att vara massa poliser och grejjer när ni kommer till kyrkan , jag visste varför , men det var ändå läskigt när hon sa det . när vi kom till kyrkan , var det massa människor som stog vid en grav , de hade vita kåpor på sig och grejjer . men men i kyrkan övade vi på vår redovisning , det gick bra . men nu måste jag verkligen gå ha det bra(:
xoxo

Kommentarer
Postat av: Charlii3

saknar dig oändligt mycket !!!!!

2008-04-13 @ 08:42:34
URL: http://charlii3.blogg.se
Postat av: johanna

så klart jag kan göra din header! :D Hur vill du ha den?

2008-04-15 @ 12:38:16
URL: http://sweetchill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0