It/det(bara devils fattar )

idag var en superduper bra dag. hade träningmellan tolv och sex , men vi gick iväg och åt kanske en timma eller nåt .sen skulle vi springa i nån park typ vitabergsparken . det va lite jobbigt men inte så farligt . sen gick vi in och tränade osså , gud va bra det gick programmet är så mycket finare nu och ni är så duktiga girrrrls . sen åkte jag hem till min kusin . de håller på att flytta och idag var första flytt dagen så jag åkte dit och kollade , sen åkte jag pappa mamma och eric och handlade middag , de ska äta nån kttgryta och jag sak äta ... SUSHI!!!  jag älskar sushi jag kulle ärligt talat kunna äta det varje dag . kolla på tv nu svt1 !!!! 
xoxo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0