halv studiedag

idag hade vi halv studiedag . på morgoen ( innan lunch) hade vi musik , jag ska sjungasolo på aulasamlingen på tis , efter det va det no vi typ pratde om celler och grejjer , sen hat ämne NR1 SET tjoho!!!...NOT... åhh jag vet inte men det är någonting med det ämnet jag inte gillar , som tur är så får vi ju inte betyg i det så . sen slutade vi , jag sandra ullis ellen och becca och emma gick till sona centrum för att kolla lite jag köpte en bikini på GT bikini rea som finns överallt och vet ni vad jag lyckades hitta likadana både över och under del isamma strl, jag borde få hela alfred nobel . efter jag hade tagit emot mitt pris gick vi till skytteholam och la oss och solade , efter några timmar kom david ( ullis kille ) och sen gick alla hem :( jag mötte mamma i  huvudsta c vi hanlade, sen hem , mmm äta mat :) lillebrodern hade lagat en jättegod middag ,  Tack ! Spana in tillas blogg ( www.charlii3.blogg.se) Hon är bara för söt !
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0