20.15

Idag har jag hunnit med Skolan , Jobbet och umgåts med vänner.
Skolan  gick bra förutom att jag måste smöra för min Svenskalärare då jag har typ IGvarning jag vet inte varför men det e är väl för dåligt arbete eller uppförande , då Marrianne tycker att jag är Moppsig , hon blev typ jättearg när jag sa " pilla dig i stjärten"(världens finaste ord enligt mig !)till Anton så då  ville hon ta upp det på föräldramötet, så jag har en uppmaning till alla där ute ANDNÄND KONDOM, DET KAN BLI EN LÄRARE! ( förlåt mammi ) 
Efter skolan gick jag till läxläsningen en stund efetersom jag inte orkade gå hem innan jag skulle tillbaka tillskolan och hämta min kusin , där fick jag inte så mycket gjort men jag slapp gå hem. 
Sen gick jag och hämtade Min Kusin , Åkte med honom till Rådmansgatan och lämnade honom där. 
Ringde sedan till Fjemo och frågade om hn fortfarande var kvar i Solna centrum och Självklart va hon det , så jag åkte dit och där hittade jag Fjemo,Malin,Andrea och Pelle. gick där ett tag åkte sedan hem , och när jag satt på bussen ringde min käre lillebror upp och frågade om jag hade hämtat hans Jeans han hade lämnat på upplägning( stavning?) ,vilket jag inte hade gjort sådet blev ett litet gräl där ... 
Nuu sitter jag här och har precis ätit pannkisar .

                                                                             
                                                                                  Vill Ha !
                                                                 Brun Cardigan Ellos.se 299:-   

Kommentarer
Postat av: Anonym

heter det inte "ANVÄND KONDOM, DET FÖDS EN NY LÄRARE VARJE DAG"?

2007-10-27 @ 22:03:54
Postat av: Malin

Men spelar roll jag skriver som jag vill !

2007-10-28 @ 21:52:50
URL: http://skratttglad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0