Curry

 Idag skulle vi ah långträningaen men det blev inte så efetrsom några inte hade läst sin mejl ....men JAg Corney , Nicole Julia, My , Naomi, Emelie, Emilia. VI åt mat och flummade .Nicole råkade flytta på en takplatt alla blev bajs rädda och sprangoch skrek " THE GRUDGE!!" hah så vi sprang upp till Dolphind träning . vi satt där tillsrädslan gick bort sen gick vi ner igen . My kastade en currysåså på mig :D haha det stinker om tröjan ! HHA men jag älskar ändå även fast jag blev lite sur <3


haah taget från www.corney.blogg.se

skriv ditt namn med lillfingret: malin
skriv ditt namn med armbågen: malin
skriv ditt namn med pannan:  mkjqolpu89jmn k
skriv ditt namn med foten:  malinn
skriv ditt namn med näsan: mkjaq89jhn
skriv ditt namn med örat: kl, jgf vnmkkyk,ijt jmnh
skriv ditt namn med munnen: mmmmmmmmmmmmalin

Utmanade : alla som orkar:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0