20:20

Hej , Dagen har gått mycket fort.
Idag gick alla tjejer i klassen till Ungdomsmottagningen , vi gick i typ 45 minuter och det var svinkallt jag hde tagit på långkalsingar och allt och åndä blev jag istapp ! där pratade vi med en kurator som hette mattias om preventivmedel och kökssjukdomer blev lite pinsamt då jag har herpes på läppen , dock inte könsherpes men iallafall. När vi skulle hem blev jag veronica , emma och sandr a lite feta så vi tog bussen tillbaka.
Närr vi kom till skolan var det äckligaste maten . sånt hät slem kööt äckligt men åt iallafall efter det hemkunskap , pizza :D den blev helt ok faktiskt .
sen tråwk lektioner. efter skolan gick vi till hem kunskapen och gick in där sophia och stephanie hade gjort världens godaste ost och skinkpaj, jag typ dog ba .
sen satt vi och luffade på golvet i skolan , berna och clarice stickade , sophia höll på med mobiler och jag åt pizza
 jaa så normal får man faktiskt vara !

Dagen fras: * lite ironi tall alla fjortisar som går runt med pannband over håret * Björn Borg ringde och ville ha tillbaka sitt pannband ! :D hah jag och alex tycker iallafall att det är rolig t :D

Kommentarer
Postat av: Mischa Melon

haha, vi va också på ungdomsmottagningen den dagen, fast senare XD haha, vi hade också Mattias och gissa vad, han var kurator i min gammla skola XD haha! Fett synd!

2007-11-17 @ 00:20:31
URL: http://SuperSweet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0