19:00

hej idag har jag varit i skolan , *intresseklubben antecknar* och åkt med min kusin till hans träning* intresseklubbens pennor tar slut* vi skämmer ut oss själva vi sitter och bråkar så mycket så att folk vänder sig om och kollar... men jaja vad gör man inte för lite extra papperslappar i plånboken . 
Nu ska jag steka pannkakor och plugga No , prov imorron fett jobbigt då jag var sjuk hela förra veckan :/ men nu ska jag gå och göra det. 

jag tänke börja med en grej som heter " dagens fras " det blir liksom små meningar  som är lite sådär roliga eller fina . jag börjar idag med denna som jag fick från filmen TONÅRSLIV ( confessinons of a teenagedramaqueen) med lindsay lohan .

" behind closed doors there are people waiting to sparkle"

om ni gillar det här med dagens fras kan ni väl skriva en liten comment ;)

/ M

Kommentarer
Postat av: Nicole

hah, men jag orkar inte :P

2007-11-12 @ 22:36:30
URL: http://cheernicole.blogg.se
Postat av: Fredde

aaaaaaaa, fett braaaaaaa

2007-11-13 @ 20:43:19
Postat av: M

Super bra :)

2007-11-13 @ 21:47:23
URL: http://SuperSweet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0