Torsdag

Idag var det en ganska lugn dag snackade betyg på de flesta lektionerna , och kollade på film på vissa, Efter skolan gick jag ,Johanna,Matilda,Annahita,Ellen,Ulrika,Rebecca,Emma,Wille och FRedde till solna c vi gick till mcdonalds och satt där rätt länge sen tröttnade vi och gick hem till Johanna och Matilda där åt vi deras mamma underbart goda pasta...sen gick vi hem till FRedde och tittade på Saw 3, hah den var ju bra ju jag trodde jag skulle skita ner mig men den va inte läskig . Det var mysigt . nu ska jag nog gå och städa mitt rum , det är inte en vacker syn i detta tillstånd. Imorron börjar vi halv 10 så det blir extra lång sovmorgan ahdet bra Och God JUl om jag inte hinner skriva innan (åker till landet imorron och år där hela julen , ha det bar hej då
/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0