Söndag

Idag har jag varit i solna centrum och handlat de sista julklapparna , känns skönt att äntligen ha det gjort. Va men hele familjen, sen gick vi och åt på Fullrum(kinesisk), gotteligott. Blev dock väldigt mätt , så mätt att jag fick magknipp och mådde illa och somnade i soffan är vi kom hem men nu mår jag lite bättre får se om jag orkar skolan imorron .
Ikväll va det ju den här svenska hjältar galan på trean, jag såg bara börjar bland annat om den där lilla killen som hade varit hemma med sin mamma och lillebror och lagat mat och så kom det in en knarkare med kniv och tog barnen som gisslan, men den lilla killen lyckades få knarkaren att släppa de och gå därifrån. helt oltroligt jag skulle Dö av skräck , och så kommer det en liten sju åring och är jättelugn och bara löser alltihop, han är verkligen en vardagshjälte!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0