Lucia

oj nu har det gått ett tag sen jag bloggade sist men December är en så otroligt stressig månad. sens förra torsdagen har det hänt ganska mycket men jag ska fatta mig kort.  
Fredag: var sjuk
Lördag:Först Loppis med klassen , sen kom  My (www.dindromminverklighet.blogg.se) och hennes mamma och så åkte jag med dem till Sofia Skolan och hade fyra timmars träning med de bästa ! <3 Sen när jag kom hem tog jag det lung då jag var helt slut . 
Söndag : KOmmer inte ihåg men jag tror att jag och mi familia var och handlade lite julklappar. 
Måndag:Back To Scholl. Skjutsade Artjom Till hans träning .  
Tisdag : Engelska prov som gick sådär .Efter det åkte jag och mamma till Solna Centrum och handlade mer julklappar .
Onsdag: Lucia. Gick men i tåget i skolan det säckert ut som skit jag lovar. alla stog blandade både tärnor pepperkakor och tomtar ! Men jag har kommit på att enda gången man kan vara fjortis utan att  vara fjortis är på lucia om man är pepparkaka för då kan man ha brunpuder och idomin ( som kristyr) . är jag inte lite smart ? Efter skolan åkte jag och sandra till Solna C Och kollade på Emma som gick Lucia Där , du var jätteduktig Gumman !
 sen kom min älskade lillebror så vi gick till Donken och åt lite sen gick vi och hanlade lite julklappar .

/M 

Kommentarer
Postat av: emmaa

men jag älskar dig gumman , och det var jättekul och gulligt av er och kommma och titta på mig.Love you

2007-12-25 @ 23:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0