Fredag,Lördag

I Fredags efter skolan gick jag och giirlsen ner til solna centrum och till donken käka lite glass och sen skulle vi gå och kolla i lite affärer sen när vi skulle gå ut från Kikcs började  det att pipa om mig i de där grejjerna vid utgången jag höll på och pissa på mig, inte av rädsla utan av pinsamhet, men vi kom fram till att det var min plånbok så nu måste jag byta den eftersom jag inte hittar larmet, men sen gick jag till min piano. Sen hem och städa. har gjort i ordning lite i mitt rum hängt upp lite tavlor och så , det blev niiice.
På kvällen åkte jag och Sandra hem till Ellen, Sedan kom resten av girlsen. Vi kollade på Saw, eller all utom jag och anna vi spelade monopol i ellens rum , haha vi är så jävla fega, fast vi kollade lite då och då .
Idag hade vi juluppvisning men Dynamites, Det var Dunderroligt, vi har bästa föreningen asså! Älskar er !<3
efter det hade vi pyssel här hemma , Mycket trevligt. Nu ska jag titta på film . Ha det bra 
/ M  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0