Fredag

Äntligen Jullov! Dagen började men julkalendern och sedan påklädning med mera , sen kom Sandra Hit och gav mig en julklapp nyfiken som jag är öppnade jag det direkt, det var ett jättefint halsband tack så jätte mycket världens bästa vän kommer aldrig lämna dig det lovar jag !  sen gick jag och bästa vän till skolan , skönt med sällskap för en gångs skull det är så tråkigt att gå själv.  Kort dag i skolan ,samlades i klassrumet ocg pratade lite sen gick vi ner till aulan och kolla på avslutnigen den var av den mindre bra sorten, om  man säger så . Efter det gick vi tillbaka till klassrummet och fick våra betyg, jag måste erkänna att jag var lite nervös. Men det gick jättebra fick VG i alla kärnämnen(Matte,Engelska,Svenska) och hemkunskap, resten G . Dock har alla lärare hållt ner betygen för att vi ska kunna höja de till våren . När jag kom hem städade jag lite , sen kom mamma hem så vi åkte skulle åka till Täby Centrum .Men  när vi kommer ut till bilen är det nån som har kört på en av backspeglarna på vår bil , så vi får åka ner till macken och ser vad de kan göra de säger att först måste åka till ett försäkringsbolag och anmäla det eller nåt , så då gjorde vi det sen åkta vi tillbaka till Macken där tejpade upp spegeln , så nu har vi världens snyggaste backspegel. Men sen åkte vi till Täby , Gick först till pappa och eric ( De jobbar på stalands möbler där ) sen gick jag och mama och handlade lite julklappar sen gick vi och åt sushi smaskens , jag skulle kunna äta det fler gånger om dan året runt ! vi gick där i typ 5 timmar för vi väntade på att klockan skulle bli 20:00 då de två männen i familjen slutade men det tog lite tid på stalands så vi satt väl i bilen runt nio , när vi kom hem gick jag till sandra och gav henne en julklapp i form av en ring från guldfynd som det stog "FRIEDSHIP" på . den var fin tyckte jag . Nu har jag precis ätit och ska snart se på film  med familjen . Åker till landet imorron , tidigt . vi har planerat att åka typ 7 , så vi lömnar väl hemmet vid åtta halv nio nånting . 
/M 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0